18 Temmuz 2012 Çarşamba

makyaj fırçaları sorunsalı...

şu aralar yeni merakım makyaj fırçaları..
hesaplı ama kaliteli olsunlar istiyorum..
sephora indirimi sürüyor ya baktım bir tek fondöten kapaklı fırçası indirimde, benim de ona ihtiyacım yok..
the balm indiriminde fırçalar da vardı ama hiç yorum okuduğumu hatırlamadım o yüzden de almak istemedim..
essence'in fırçaları uygun fiyatlı ama pek başarılı gibi gelmedi bana..
bobby brown,MAC,inglot,body shop,sigma,ecotools öneriliyor genelde.. aralarında en uygunu ecotools..
ecotools 4 fırçalı mini kabukili seti , bugün online bir alışveriş sitesinde neymiş 70 tl den 46,90 tl + 6.90 tl kargo toplam 53,80 tl ye düşmüş.. bende 20 tllik indirim çeki var, 34 tlye gelecek alacak olursam.. ama bilemedim ki..... alsam mı almasam mı?
aynı seti google'dan ebay ecotools diye aratırsanız 5,45 usd/amerikan dolarına free shipping yani ücretsiz gönderim güzelliğiyle görüyorsunuz.
aradaki fark ; biri indirimsiz 70 tl , biri hadi fazladan hesaplayalım 10 tl..
yorum yapmıyorum,yaparsam kötü olacak çünkü..
türkiye'deki açık artırma sitelerinde fiyatlar uçmuş tabii..oralardan riske girilip hiç alınmaz..
yurtdışı kozmetik yasağı bitsin artık nooooluuuuur!!! yeteri kadar zengin olmadı mı bazıları? ben uygun fiyatlı ürünler almak istiyorum eskiden ne güzel çilekten vs çok uyguna alırdık.. niye kimse bir el atmıyor,niye kimse ses çıkarmıyor anlamıyorum!??

neyse fırçalara geri dönelim.. ecotools'un 3 seti var , üçü de pek güzel..
bende paypal hesabı yok ebaydeki satıcı da only paypal yazmış.. başka satıcıları araştıracağım kk ile alışveriş yapan.sonuçları yazarım sonra size..

makyaj fırçalarımı gösteren post çok yakında.. (yazdım yazdım :)  buraya tıklayarak veya eylül 2012 ile aralık 2012 başlığına gelerek fırçalarımı görebilirsiniz..)
ELİMDEKİ EN ÇOK KULLANDIĞIM FIRÇALARIN BAZILARI: YÜZ -INGLOT 1SS (pudra,faceblender) -INGLOT 27TG (fondöten,pigmentli allık,stippling) -MAC 116 (dar allık-kontur,highlight) -INGLOT 15BJF (geniş allık) -MAC 109 (kontur,allık,dağıtma,herşey:) -INGLOT 3P (açılı allık,kontur) -ECOTOOLS FLAT FOUNDATION (daha çok BB krem,fondöten) -ECOTOOLS AIRBRUSH CONCEALER (concealer) -ECOTOOLS BRONZER FIRÇASI (bronzer,pigmentli allık dağıtma,pudra) GÖZ: -MAC 239 (göz kapağı düz far,bazen shading) -MAC 217 (cut crease tarzı belirgin dağıtma,renk geçişi-blending,far uygulama,herşey:) -INGLOT 16PP (düz far,kremsi ürünler) -INGLOT 29PO (geniş yer far-baz far-,kaş altı highlight) -MAC 224 (tam karıştırma,dağıtma,blending,concealer) -INGLOT 7FS (açılı crease,detay kontur) -MAC 219 (kalem fırça,smokey,dağıtma,crease,detay highlight) -ECOTOOLS 5Lİ GÖZ FIRÇA SETİ (özellikle MAC 228 dupe'u shade fırçası(alt kirpik dibi far-kalem dağıtma,büyük gözler için geniş blending fırçası,göz pınarı için kalem fırçası,highlight fırçası) -MAC 263 (jel eyeliner,kaş) -ECOTOOLS EYELINER FIRÇASI (kaş,jel eyeliner,shading) (DAHA AZ KULLANDIKLARIM:NATURALOVE FIRÇA SETİ(pudra fırçası hariç,özellikle kaş tarama fırçası ve far bazı için sentetik 2 far fırçası),ESSENCE SMOKEY FIRÇASI(mac 219'un geniş versiyonu),RIVAL DE LOOP AÇILI EYELINER FIRÇASI,VINCENT DETAY LINER FIRÇASI (MAC 210 dupe),FLORMAR BLENDING(çok çok nadir),SOLINGEN MİNİ KABUKİLER) DİĞERLERİNİ(boyner beaute vs..) HİÇ KULLANMIYORUM. YENİ BAŞLAYANLARA TAVSİYEM KESİNLİKLE MAC'TİR.ÖMÜRLÜK.DAHA AZ BÜTÇENİZ VARSA DA ECOTOOLS. YENİ FIRÇALAR EKLENDİKÇE YAZARIM.SEVGİLER
çok sonradan gelen not:  birçok fırçamı yeniledim,genelde MAC,Inglot ve ecotools ağırlıklı bir seri oldu. (konu başlıklarından bulabilirsiniz,tez zamanda toplu fotoğrafı da koyacağım buraya)...
konu hakkında o kadar çok araştırma yaptım ki biraz biraz hakim olmaya başladım bu konuya,soracaklarınız varsa aşağıya yorum bırakarak sorabilirsiniz.

SON EDIT : ISTE MAKYAJ FIRCALARIM :


Instagram : sebnemin_dunyasi

18 yorum:

  1. Merhaba!

    Ben şimdiye kadar Sigma, Avon ve EcoTools fırçaları kullandım. MAC diye Amazon'dan bir set almıştım, Hello Kitty special edition. Sanırım orijinal değildi; dolayısıyla yorum yapamam.

    Sigma fırçaları seviyorum. Black Friday günü (tarihi hatırlayamadım şimdi ama siteye üye olursanız bülten gelir) uluslararası free shipping vardı ve ben kabuki buffer ve e25 blending fırçalarımı almıştım. Kargoda da -üzerinde yalnızca aksesuar yazdığı için- hiçbir sorun olmamıştı. Sigma'dan daha sonra duo-fibre fırça da aldım. Fondöten sürmek için, bunu da beğendim. Aklınızda bulunsun.

    Avon'un allık fırçasını kullanıyorum ve ilginçtir ki memnunm :) Ama pigmentasyonu zayıf allıklarda pek başarılı sonuç vermiyor, çünkü fırçaya ürünü çok almıyor.

    EcoTools ise kullandıklarım arasında en başarılısı. Ben 5 parçalık (çantasıyla 6) göz makyajı setini kullanıyorum (http://surdarcenciel.blogspot.com/2012/05/ecotools-bamboo-6-piece-eye-brush-set.html). Çooook memnunum!!!! Bir arkadaşım bronzer brushını kullanıyor ve resmen aşık. Dönem dönem alış veriş yaparak bütün fırçalarını tamamlamak gibi bir gayem var şu an :) www.misspera.com'dan da alabilirsiniz, ya da Migros'larda daha da uygun fiyata bulunabiliyor bazen :)

    Umarım yararlı olmuşumdur, sevgiler! Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın!çok faydalı bilgiler için kocaman teşekkürler.. ben bloğumu kendi kendime konuşur gibi yazıyordum neyse ki okunuyormuş yaw :) geleyim fırça mevzusuna, şimdi o online sitesinden zaten yediğim binlerce kazıktan sonra alasım gelmiyor.. ebay ve türkiyedeki muadili sitelerde(birkaç tane ünlü var zaten anladınız siz, tr'de satılmayan makyaj malzemelerini satan satıcıların olduğu) makyaj ürünlerinin - mac,urban decay,missha,loreal,chanel vs.. - çoğu sahte,adamların store'larına birmilyoncu gözüyle bakıyorum ben, daha yeni orjinal diye bin tane kanıt sunan bir satıcıdan missha 23 no bb cream'i de sahte olduğunu ispatlayıp geri göndermiş biri olarak da söylüyorum bunu.. ancak fırça konusunda fiyat da çok uygun ve ikisi de china menşeili ya, çok hassas olmayıp biraz esnek olabilirim güvenilir satıcı ise tabii.. adamı binlerce soru sorarak bunaltıp sahtesini göndereceği varsa bile gerçeğini gönderme konusunda illallah dedirterek :)) migros aklıma yattı şu anda.. bari elimle dokunup alırım yumuş yumuş fırçaları :))

      Sil
    2. Ben e-bay'den söylediğin fiyata aldım ecotools fırçaları. Burda setler 40 TL olduğu için riske girip almaya değer diye düşündüm, hiç bir sorun olmadan yaklaşık 3 haftada elime ulaştı. Orijinallik konusunda da hiç bir sorun yok.

      Sil
    3. özlem merhaba, sen de paypal hesabınla mı aldın yoksa kk ile mi?

      Sil
  2. Not: E-bay'de çok ucuz alternatifler var; ama, bende o alternatiflerin sahte olabileceğine dair şüpheler de var...

    Bir de, o internetten alışveriş sitesi uçmuş! Hiçbir seti 70 TL değil EcoTools'un!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar teşekkür ederimmm.. sevgiler/blog acemisi şebnem

      Sil
  3. Rica ederim :)

    Aslında hiç acemi gibi durmuyorsun Şebnem, hatta blog izleyicisi olmak için tıkladığımda yalnızca kendim görünce şaşırdım bile. Bir baktım, pek yeniymiş siten, güle güle yaz :))

    Missha ile ilgili bir takım haberler duydum ben de, gerçekten online alışverişten korkar oldum...

    Görüşmek, yazışmak üzere! Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim..olayın teknik kısmını biraz daha çözersem daha iyi olacak inşallah.. öpüyorum kolay gelsin Başak :)

    YanıtlaSil
  5. Canım bu ecoTools kullanmadım ama MAC kullanıyorum, 5-6 sene önce Paris'ten getirmiştim (hoş, birşey farketmedi, çünkü buradaki fiyatlarla aynı :/), çok memnunum. Özellikle far fırçasından, çok güzel dağıtıyor..
    Aslında deli gibi makyaj yaptığım söylenemez (göz kalemi bile çekmeyi yeni öğrendim, sen düşün artık :)) ama söz konusu kozmetik olunca iyi ürün alınması taraftarıyım.
    Allık fırçam da Bourjois'nın ve çok çok memnunum!:)Burun kıvırarak ve indirimde olduğu için (ah biz kadın milletinin indirim hastalığı :)) almıştım ama çok uzun süredir kullanıyorum, değiştireceğim artık..sanırım onu da MAC alacağım,çünkü diğer fırçaları çok güzel, çevremde kullananlar da çok memnun..
    Aslında Sephora'nın da fırçalarını görüyorum dergilerde ama pompalama mı yoksa gerçekten iyi mi bilmiyorum, çünkü çevremde kullanan hiç yok.

    YanıtlaSil
  6. canım bu hafta bobbi brown , MAC , artdeco , ecotools , flormar , sephora , bourjois , boyner marka fırçalara teker teker baktım avmde gezerken .. bobbi brown fırçalar ile MAC fırçalar 70-150 tl arası .. bobbi brown fırçalar nefis.. MAC allık fırçasına bayıldım insanda hep dokunma hissi uyandırıyor.. artdeco da daha çok göz makyaj aplikatör ve fırçaları açısından iddialı gibi geldi.. ecotools'un göz makyaj seti yoktu diğer 2 setine baktım , beğendiğim set pek minik geldi gözüme, iki set de 37 tl civarı idi.flormar beşli fırça seti 15 tl idi , kalitesiz gibi geldi..sephora'nın 2 taraflı allık fırçası aklımda kaldı.. bourjois'nın mini buki fırçası güzeldi.. boyner marka fırçaların fiyatları uygundu.. sonuç mu? ben yine kararsız kaldım, açıkçası şimdilik bobbi brown'ı ve MAC'i beğenmeme rağmen istediğim fırçalar için o bütçeyi ayıramam.. bakacağım biraz daha... makyaj konusuna gelince , günlük bile pek makyaj yapmam ben ,canım isterse yani o da ağır yapmam , doğallıktan yanayım makyaja bakış açımda yazmıştım bununla ilgili ;) ama kaliteli ve uygun fiyatlı makyaj ürünleri konusunda araştırmadan alma taraftarı da değilim, beğendiklerimi paylaşacağım burada zaten.. :)

    YanıtlaSil
  7. araştırmalarını takipteyiz!benim gibi kararsız ve işi bilmeyen biri için iyi bir rehber olacak ;)

    YanıtlaSil
  8. işi bilmeyen mi?ayşeciğim kendine haksızlık etme lütfen , zaten MAC fırça segmentinde en iyilerden , bu işten anlıyorsun yani merak etme :)
    kararsızlık açısından sen de benim gibi terazi miydin yoksa? :))

    YanıtlaSil
  9. evet teraziyim:)))
    dur ben de bir Bobby Brown'a bakayım, kuzinim allığını almıştı, bayılmıştım o zaman ürünlerine ama fırçalarına bakmak aklıma gelmemişti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki teraziyiz yaniii :) bobbi brown markasına hayranımdır,standı kasvetli fakat elitist gelmiştir her zaman. fırçalarına bayılacaksın temin ederim seni.

      Sil
  10. öncellikle hayırlı olsun blogun ben biraz geç keşfettim sanırım
    bende senin gibi fırça arayışı içindeyim elften daha yeni sipariş verdim ama eco tools'un göz fırçaları benimde aklımda almak istiyorum ve bayadır araştırıyorum...Bende senin gibi ebaya baktım 4 dolar gibi komik rakamlarda fiyatlar ama eco toolsun kendi sitesine baktım aynı fırça seti 8 dolar :/ baya kafam karıştı benim sahte olabilceklerini düşünüyorum açıkçası :( sen aldıysan bilgilendirir misin son durum ne
    ayrıca banada beklerim sevgiler

    http://makyafircam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba!teşekkür ederim,daha çok yeni bloğum ondandır :)
      ebayde birçok satıcı var ve uçurum fiyat farkları var,orjinallikleri düşündürücü ama bana sorarsan riske etmeye değer.. maalesef kredi kartı ile değil paypal veya bill me later ile ödeme kabul ediyorlar,ben de eski bir bankacı olarak hala üşengeçlikten paypal hesabı açamadım daha..
      açıkçası en çok göz fırça seti ve mini bukili setini beğendim ecotoolsun..migros,carrefour,gratis,watsons vs her yerde satılıyor,malum online sitelerde de uçuk fiyatlarla.. indirime giriyor mu diye sordum , nadiren ve çok düşük yüzdelerle giriyormuş.. kısacası paypalın varsa riske etmeye değer ebayden alarak,gift işaretleterek tabii..
      ben boynerin ayın son günü indirimlerinden "boyner beaute" markalı %50 indirimle şimdilik ihtiyacım olan allık-pudra fırçası,far fırçası ve hatta bugün de gratisten essence'ten smokey eyes blending fırçası edindim.. şimdilik de memnunum..
      evladiyelik fırça olarak ecotools bu sınıfa girer mi?bence hayır,mesela 1 yıllık falan kullanım için daha uygun,fırçaları gerçekten güzel,çoğuna tek tek baktım hem setlere hem tek satılan fırçalarına.. ama bobbi brown,MAC ver ama yıka yıka kullan modunda..
      ecotools alır mıyım,tabii ki alabilirim şu paypal hikayesine el atarsam.. ama bahsi geçen diğerleriyle kesinlikle klasman farkı var,ecotools adı gibi ekonomik ama güzel fırçalar o kadar.
      sevgiler,

      Sil
    2. Çok teşekkr ederim önce ilgin için. Bende paypal var o yüzden sıkıntım yok alabilirim ama dediğim gibi sahte olma konularında çekiniyorum birazcık. Eco tools'un iki fırçasını kullanıyorum bi senedir hiç bi problem yaşamadım bu arada bilgin olsun yani sanırım ömürlük kategorisine girebilir gibi:) Makyaj yaparken fırça kullanmak tabiki bütün makyajı değiştiriyor ona tamamen katılıyorum ama bi fırçayada gidip 100 lira vermek ne biliyim bütün fırça ihtiyacını macten karşılasan aşağı yukarı bin lira gibi uçuk bi rakam çıkıyor Aynı tip fırça düşün biri eco tools biri mac 10 lira biri 100 lira aradaki 90 lirayı hakkedicek bi extra performansı nasıl sağlar ki bende bunu anlayamıyorum mücizeler yarattığına inanmıyorum bu yüzden biraz önyargılıyım mac fırçalara protesto ediyorum yani :) buarada essence fırçalar bendede var güle güle kullan bende çok memnunum boynerden aldıklarınıda güle güle kullan daha iyilerine :)

      Sevgiler

      Sil
    3. elbette mucizeler yaratmaz,buna ben de katılıyorum,yani misal 5 liraya da far var 200 liraya da,herkes fayda-kalite maksimizasyonunu kendi bütçesine göre ayarlıyor.. şahsen ben de o bütçeyi ayıramıyorum şu an ama fırça araştırmalarımda girdiğim mağazalardaki makyözlerin hepsi hemfikir ki sıradan fırçaları en fazla 6 ay-1 yılda değiştirmeniz gerekli diyorlar.ancak kıl yapıları itibariyle çok daha dayanıklı performans sergiledikleri için bazı markalarda fiyatlar yüksek notalarda..şu an için ben de vermem o tutarları ama bütçem müsait olsa verir miyim?veririm.
      ecotools'tan memnun kalmana sevindim,ama ben alsam da değiştirilecekler kategorisine koyma ihtimalim çok çok yüksek onları,yenilenmeli periyodik olarak diye düşünüyorum.
      boyner beaute'ler de güzel ama onlar da yenileneceklerden :)

      sevgiler..

      Sil

ÖNEMLİ:
sadece değerli blog üyelerimin yorumlarına açıktır.
blog üyesi olmak için sağdaki izleyiciler -bu siteye katılın- kutucuğuna tıklayınız.
profilinize tıklandığında , blog veya kişisel bilgilerinize zaten ulaşıldığından; yorum bıraktığınızda mail veya blog adresi paylaşmamanızı rica ediyorum.
emeğe saygı duyan üyelerime sevgiler :)
şebnem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...