16 Ağustos 2012 Perşembe

Essence Fix&Matte Translucent Loose Powder Review / Fiksleyici ve Matlık Veren Transparan(şeffaf) Toz Pudra Yorumum

Merhaba!
Son Essence alışverişimde - yaşasın link vermeyi öğrendim :) yazısı için bakınız - aldığım Essence Fix&Matte Translucent Loose Powder (kısaca f&m diyesim var) farklı makyajlarımda kullandım ve yorumlarımı birazdan yazacağım.

Öncelikle firması der ki;
kusursuz ve mat bir son için,makyaj üzerine uygulanır,düzeltmeye yardımcı olur.tüm gün süren parlamayan görünüm.

bunun üzerine ben de derim ki;
bebeklere kullanılan bildiğimiz beyaz pudra formu ve yapısında olan bu müstesna pudramız , renkli olmadığından makyajınızın son adımında fikslemek ve benim için daha da önemlisi matlık vermek için tasarlanmış uygun fiyatlı,güzel bir pudra..bazı sitelerde MAC prep&prime translucent powdera gönderme yapılarak -hatta daha bile iyidir diyerek- dupe'u olarak gösterilmiş.. makyajın son adımında şeffaf olduğundan rengini pek değiştirmiyor ama benim tenimde yarım ton açık bir görüntü bıraktı,bilginiz olsun.hem fondötenli hem de BB kremli makyajımın üzerine uyguladım.fondötenli makyajımda çok çok az tozu pudra fırçama alıp uyguladığım için yetersiz geldi ve bir süre sonra alnımda parıltılar başladı.ancak daha da yağlı forma sahip BB krem uygulamasında pudra fırçasının ucuna miktarı çok az artırıp uyguladığımda güzel bir sonuçla karşılaştım,tam gün parlamasız bir makyaj..
almayı düşünen arkadaşlara tavsiyeler: kutusunu açarken dikkatli olun ve elinizde çok hareket ettirmeyin,üst kapağı açtıktan sonra alt elek bölümü var onun üzerinde de şeffaf bant çekilmiş, onu yarısına kadar hafifçe açıp çok az titreterek minicik miktar toz pudranın dışarı çıkmasını sağlayın ve pudra fırçanıza öyle alın.. az miktar uygulamak önemli,ilkinden sonra ayarlarsınız zaten miktarını..yapmazsanız dökülüyor, hemen toz toz oluyor etraf..
ben her seferinde bu hassas uygulamadan bunalacağımı bildiğim için ne yaptım?dahiyane gibi görünmese de anlatayım , lancome'un yüz ve vücut toz bronzer'ı var fırçalı, bronzer'ı çok çok kullanmıyorum , kullanmak istersem pudra fırçasıyla kullanırım diye düşündüm,sonuçta matlaştırıcı benim için daha elzem bir ürün- o düzeneğin içindeki toz bronzer'ı başka bir kaba boşalttım , johnsons'la foşur foşur her parçasını yıkadım pırıl oldu, sonra da toz bronzer'ın olduğu bölüme essence f&m pudrayı çay kaşığıyla doldurdum , artık üstteki basmalı kalem mekanizmasına bir kez basınca fırçanın ucuna kendisi uygun miktarla gelecek ve ben de uğraşmayacağım :)) bunu fotoğraflamıyorum ürünün kendi kutusuna haksızlık olmasın diye ama isteyen olursa ekleyebilirim.

sonuç: yani öyle dehşet sonuçlar beklemeyin ama matlaştırdı mı evet matlaştırdı , fiksledi mi makyajı,pek hissedemedim , farkına varamadım bu özelliğinin.bu fiyata da böyle bir ürün pek bulamayacağımıza göre almakta fayda vardır diyorum.alabilirsiniz.

Essence Fix&Matte Translucent Loose Powder
Fiyatı: 11,95 TL

2 yorum:

  1. ups beklediğim yorum ellerine sağlık alıyorum en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba merve, umarım sen de memnun kalırsın , dediğim gibi muhteşem bir sonuç bekleme ama amaç matlıksa bunda başarılı..
    kolaylıklar , sevgiler

    YanıtlaSil

ÖNEMLİ:
sadece değerli blog üyelerimin yorumlarına açıktır.
blog üyesi olmak için sağdaki izleyiciler -bu siteye katılın- kutucuğuna tıklayınız.
profilinize tıklandığında , blog veya kişisel bilgilerinize zaten ulaşıldığından; yorum bıraktığınızda mail veya blog adresi paylaşmamanızı rica ediyorum.
emeğe saygı duyan üyelerime sevgiler :)
şebnem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...