31 Ekim 2012 Çarşamba

Flormar Mat Velvet Matifying Foundation V207 Neutral Beige Review / Flormar Mat Fondöten Yorumum

Kadife gibi mat görüntü vaad eden yağsız bir fondöten üstelik cilt sıkılığı ve nemlendirme özelliği de cabası..

firması der ki:
MAT VELVET MATIFYING FONDÖTEN
Kadifemsi ve pürüzsüz dokusu ile maksimum kapatıcılık sağlar, cilde sıkı ve toparlanmış görünüm kazandırır, yoğun nem sağlar, yağlı cildin nemsizlik hissini ortadan kaldırır.

bunun üzerine ben de derim ki:
gayet memnun edici , özellikle sarı alt tonlu olması süper, benim gibi buğday ve karmadan yağlıya dönük ciltliler için gayet güzel mat bitirişli bir fondöten.. matlaştırması , hafifliği , kapatıcılığı , ince dokusu ve yapısı harika.. tek sorun matlaştırması gün boyu sürmüyor-saatler sonra parlamaya engel olamıyor,bir de plastik kabı -cam şişelere göre- sanki daha çabuk bozulacakmış hissi uyandırıyor.. neyse bu fiyata da olsun artık..

aşağıda iki farklı zamanda swatchladığım ürünü görüyorsunuz,ikincisinde biraz fazla sıkmışım ürünü elime :))

ben çok beğendim, tavsiye ediyorum..

Flormar Mat Velvet Matifying Foundation V207 Neutral Beige
Fiyatı: 17 tl ancak ben %30 indirimdeyken aldım..
35 ml







sevgiler

4 yorum:

  1. güle güle kullanın :) ben yerli markalardaki fondötenleri allıkları vs ten ürünlerini kullanmıyorum çünkü büyük bir titizlik ve ciddiyetle üretildiklerini düşünmüyorum.Güvenemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba dilara, teşekkür ederim. yerli markalara güvenmiyorsan flormar'ın %51 hissesi fransız yves rocher'ye satıldı bu yıl , şimdi daha çok mu içine sinecek aynı ürün hiç değişmeden sadece etiketinde yves rocher markası olarak yani "yabancı marka" olarak satılsa? o yüzden hiç öyle düşünme, önyargılı olmamanı öneririm , inan bütün high-end markaların veya uygun fiyatlı yerli-yabancı fiyatlı markaların içerikleri , kullanılan kimyevi maddeler hemen hemen aynı , önemli olan cildini irrite etmeden uyum sağlayarak ihtiyacına yanıt vermesi.. yoksa yerli-yabancı kozmetik farketmez.. gerçi ben biraz yerli malı yurdum malıcıyım ama kötü olunca da söylüyorum ama iyi olan ürünü de her zaman desteklerim.
      sevgiler

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,emin misiniz? http://www.finanstrend.com/haber/104786/fransiz-yves-rocher--flormar-in--51-ini-satin-aldi#.UKt2L-RFXZA
      :)

      sevgiler

      not: adsız,anonim veya blog okuyucum olmayanların artık yorumları yayınlanmayacak yakın bir zamanda.. bu yüzden nezdinizde kimliksiz yorumcuları üyelik bölümüne yönlendiriyorum.

      Sil

ÖNEMLİ:
sadece değerli blog üyelerimin yorumlarına açıktır.
blog üyesi olmak için sağdaki izleyiciler -bu siteye katılın- kutucuğuna tıklayınız.
profilinize tıklandığında , blog veya kişisel bilgilerinize zaten ulaşıldığından; yorum bıraktığınızda mail veya blog adresi paylaşmamanızı rica ediyorum.
emeğe saygı duyan üyelerime sevgiler :)
şebnem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...