9 Ekim 2012 Salı

Ultra Extrem Eye Shadows ' Reviews 62-14-10-17 / Ultra Extrem Far Yorumlarım

ultra extrem farları hem tekin acar'da hem de bazı yerel kozmetikçilerde gördüm.fiyatları uygun..
fakat performansları..... süper!

bu farların arkasında made in italy yazıyor ama benim hiç duymadığım bir markaydı.. bende 3 tanesi çift renkli terracotta bir tanesi de mozaik olmak üzere 4 tane var...(edit:sonradan da birsürü ürününü edindimmm)
ve 62 numara olan en başta swatch'ladığım mozaik far , benim hayretle baştacım oldu..beyaz-bordo mozaiğinden bu muhteşem renk çıkıyor , nefis duruyor... yapısı kremsi yani color tattoo jel farlar gibi, parmakla sürüme de uygun.. ışığa göre içindeki o minik kızıl ışıltılara bayılıyorum , o tarifsiz renge bayılıyorum... bulun alın , hele buğday ve bronzlarda muhteşem durur , alın diyorum...
diğer ikili terracotta farları da swatchladım kırık olan lacivert dışında hepsi yanar dönerli renklerde , şıkır şıkır,tozutuyor biraz yalnız...  üçüncü swatchladığım ikilide belli olmayan sarı tarafının içerisinde minik kızıllıklar da harika duruyor sürünce...

özellikle en son fotoğrafa çift tıklayın , açılınca tekrar tıklayın ki daha net görebilesiniz..

neyse bu farlar ,  farklı fiyatlarla hem tekin acarda hem de bazı yerel kozmetikçilerde..
siz de beğendiyseniz alınız..

-edit:3 harika farını daha edindim...mmm çok cücelleeeeer!!!

farlar soldan sağa:
Ultra Extrem Eye Shadow Mosaic 62
Ultra Extrem Eye Shadow Duo Terracotta 14
Ultra Extrem Eye Shadow Duo Terracotta 10
Ultra Extrem Eye Shadow Duo Terracotta 17 (lacivert tarafı kırık:(

sevgiler

12 yorum:

  1. Tebrikler, çok güzel bir far bulmuşsunuz. Mosaic 62 gibi bir farı daha önce hiç görmedim. Böyle farlara denk gelseydim ben de bir far insanı olabilirdim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevimli,hoşgeldin
      o far gerçekten de nefis bir far..tekin acarlarda var bu stand,yakınlarda varsa inceleyebilirsin,farklı tonları da var ben mavisini de edindim ama yeşilini bulamadım yeşili de çok başarılı..
      sevgiler

      Sil
    2. Yılbaşı alışverişi için gezerken, bu farlar için de Tekin Acar'a uğradım ama yazdan sonra kaldırmışlar. Sadece internet sitelerinde satılıyor. Diğer renklerini denemek isterdim. Şimdi denemeden alınabilir mi sence?

      Sil
    3. Yılbaşı alışverişi için gezerken bu farlar için de Tekin Acar'a uğradım ama yazdan sonra standları kaldırmışlar sadece internet sitelerinde satıyorlar. Deneme şansım yok sizce denemeden alınır mı? Ayrıca yeni yılın size sağlıklı, neşeli ve bol kazançlı günler getirmesini dilerim, getirsin ki bu blog daha da şenlensin. sevgiler.

      Sil
    4. sevimli merhaba,
      hangi rengini beğendin?ona göre söyleyeceğim sana..
      bir de blog izleyicim miydin,merak ettim :)
      sevgiler

      Sil
  2. Merhaba, sanırım bloguna yorum bırakabilmek için takipçin olmuştum. Ben bu yazındaki mosaic 62 nolu fardan dolayı mosaic serisindeki diğer farları da merak ettim. Eğer diğer renkleri de böyle ise birkaç renk alınabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevimli merhaba,
      62 nolu farı bulamadıysan eğer, sana yardımcı olmak isterim, cumartesi o yerel kozmetikçiye gideceğim zaten, kaldıysa sana da alabilirim ;)
      burada diğer ultra extrem ürünleri yorumlarım var onları da incele istersen:
      http://sebnemindunyasi.blogspot.com/2012/11/ultra-extrem-eyeshadows-reviews-89-65.html
      http://sebnemindunyasi.blogspot.com/2012/11/ultra-extrem-bronzing-sun-flower-202.html
      http://sebnemindunyasi.blogspot.com/2012/11/ultra-extrem-terracotta-05-blush-review.html

      sevgiler

      Sil
    2. Şebnemin Dünyası blogunu ilk keşfettiğim gün yaladım yuttum zaten :) Ellerinize sağlık. Ayrıca size bir de mail attım, ilginize teşekkürler.

      Sil
    3. sevimli merhaba,
      mailini aldım,aldığım mosaic farları sormuşsun,o farlardan mavi ve bordo olanı var bende,mavinin sonuncusuydu ancak bordodan bir tane daha vardı. cts günü inşallah o kozmetikçiye gideceğim,eğer kaldıysa onu alırım,diğer renkleri geldiyse de belirttiğin renkleri de alırım ve karşı ödemeli olması kaydıyla sana kargolarım.. ancaaak .... bu nazik yorumların için bu alacağım ürünleri ve belki birkaç minik ürünü daha lütfen hediye olarak kabul et. daha önce facebook sayfasını ilk beğenen okuyucuma da spontane göndermiştim ( http://sebnemindunyasi.blogspot.com/2012/11/facebook-sayfasn-ilk-begenen-aslhann.html ),çekiliş vs ile güruh toplamaktansa, ilgili okuyucularımı böyle mutlu etmek benim için daha önemli..
      şimdi senden ricam, facebook sayfamdan "beğendin" yazan bölümün yanında "mesaj" bölümü var oradan adres bilgilerini ve karşı ödemeli yollayacağımdan varsa kargo şirketi tercihini gönderebilir misin? haftaya yollarım.
      sevgiler

      Sil
    4. Teşekkür ederim , hediyeleşmeyi severim ve elbette sizden gelecek hediyeleri de seve seve kabul ederim. Beni mahçup ettiniz, ne diyeceğimi bilemiyorum. En iyisi ben buradan facebook sayfasına uçayım. sevgiler.

      Sil
  3. Merhaba,
    Hediyelerinizi salı günü aldıktan sonra o gün akşam dahil olmak üzere makyajımda üç gündür onları kullanıyorum. Mosaic 62 nolu far tahmin ettiğim gibi muhteşem, diğer renklerini denemeden de olsa Tekin Acar'dan sipariş verebilirim. Yine Ultra Extrem'in bronzerının rengini çok beğendim, allık kullanamayacağım makyajlarımda yüzümün soluk görünmesini bununla çözebileceğimi düşünüyorum. Bir de şampanya rengi far süper nasıl kıyıp da bana verdiniz. Bu üç ürünü sık kullanılanlar arasına aldım. Diğer farlar ve allık da çekmecemdeki yerlerini aldı. Öyle güzel öyle dolu dolu bir paketti ki çekmecemi yeniden düzenlemem gerekti. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum, çok incesiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevimli merhaba,
      hediyelerimi beğenmene sevindim,rica ederim.. blog, beni hiç tanımayan insanlarla köprü oluşmasına vesile oldu, böyle sürprizlerle de hiçbir beklentim olmayarak okuyucularımı küçük de olsa mutlu edebilmek çok önemli benim için..mutlu olabildiysen ne mutlu bana.. :)
      sevgiler

      Sil

ÖNEMLİ:
sadece değerli blog üyelerimin yorumlarına açıktır.
blog üyesi olmak için sağdaki izleyiciler -bu siteye katılın- kutucuğuna tıklayınız.
profilinize tıklandığında , blog veya kişisel bilgilerinize zaten ulaşıldığından; yorum bıraktığınızda mail veya blog adresi paylaşmamanızı rica ediyorum.
emeğe saygı duyan üyelerime sevgiler :)
şebnem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...